Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

El 30 de juny finalitza el termini d'inscripció als cursos per obtenir els Certificats de Professionalitat d'atenció sociosanitària

24 de juny 2014, 22:55 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 24 de juny 2014, 22:57 ]

Encara ets a temps! Una vegada publicada la Resolució que desenvolupa el sistema d'Acreditació dels centres de formació per impartir Certificats de Professional (CP), de manera privada i, en modalitat de teleformació, la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) pot iniciar el procés d'impartició dels CP, que ajudaran al personal del sector de la Dependència i l'Ajuda a Domicili a consolidar els seus llocs de treball.

Cartell

El proper 30 de juny finalitza el termini d'inscripció que és improrrogable. Així mateix, fins al 10 juliol , les persones preinscrites que no estan afiliades a CCOO tenen l'opció de fer-ho en les seves Federacions de comunitat autònoma. Cal recordar que aquesta formació és EXCLUSIVA per persones afiliades a CCOO.  A finals d'aquest mes de juny, totes les persones afiliades inscrites rebran un correu electrònic personal sol · licitant la documentació pertinent sobre la seva experiència laboral, titulació acadèmica i coneixements d'informàtica. És molt important respondre a aquest correu el més aviat. Les persones que no compleixin els requisits de coneixements tecnològics i / o no tinguin la titulació acadèmica necessària, podran fer de manera gratuïta cursos de preparació per complir aquestes condicions.Un cop comprovada tota la documentació aportada, el INICI de la impartició dels Certificats està prevista per al mes de gener de 2015 , amb una durada de 8 mesos .Per a qualsevol dubte o consulta adreça't a les persones responsables de Formació de la FSS-CCOO de la teva Comunitat Autònoma.Si estàs afiliada o afiliat i encara no t'has inscrit Encara ets a temps! prem aquí ¡ AFILIA'T A CCOO¡