Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

CCOO posa a la teva disposició els temaris complets per a la preparació d'oposicions de Fisioterapeuta

3 d’oct. 2018, 9:29 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Ja està disponible el temari complet per a la preparació d'oposicions de la categoria de Fisioterapeutes, vàlid per a tots els serveis de salut de les comunitats autònomes, en modalitat de teleformació i al millor preu del sector.

La Federació de Sanitat i Sectors sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) ha decidit fer un gran esforç per oferir al conjunt de l'afiliació de CCOO la preparació d'aquestes oposicions en modalitat de teleformació, amb els preus més competitius del mercat.

La FSS-CCOO no es conforma amb haver exercit un paper fonamental en la consecució de l'Acord de consolidació de places sinó que, a més, ha dissenyat una oferta exclusiva per a l'afiliació a CCOO , de totes les federacions de l'Organització, que permeti preparar aquests processos de selecció amb les màximes garanties.

Per assegurar la  igualtat  d'oportunitats a totes les persones opositores, independentment d'on resideixin o del Servei de Salut al que vulguin concursar,la FSS-CCOO prepara les 8 categories  amb més volum de places a convocar i, específicament, la de Fisioterapeutes.

Recorda la data d'examen d'aquesta categoria, depenent de cada comunitat autònoma: Fisioterapeuta (2019.02.17).

Aquesta preparació inclou un mòdul inicial amb la legislació comuna d'àmbit estatal i un bloc amb els continguts específics de cada categoria que es corresponen aproximadament amb més del 80% de les matèries comunes de tots els serveis de salut.

En modalitat de TELEFORMACIÓ , des de casa, per internet, amb els millors continguts, tutories especialitzades, simulacres d'exàmens tipus test, durant 12 mesos i amb els MILLORS PREUS DEL SECTOR .

Fisioterapeuta: 190 euros.

Resum de les característiques més destacables de la preparació:
- Durada màxima 12 mesos.
- Legislació comú, estatal (addicionalment accés a legislació especial de cada servei de salut).
- Més del 80% dels continguts específics de cada categoria.
- Tutories amb resposta en 48 hores.
- Test d'autoavaluació.
- Simulacres d'examen.
- Inici setmanal de grups.
- Els millors continguts elaborats pels i les millors professionals.
Temaris aportats per Centre d'Estudis ADAMS, empresa capdavantera en elaboració de continguts dirigits a la preparació d'oposicions en el conjunt de les administracions públiques i especialment en el SNS.
Resums per a la digitalització.

Apunteu-vos a aquesta formació traient-li tot el profit possible, comptant amb el suport, acompanyament i col·laboració de tota l'organització de CCOO. Apunta't amb nosaltres, estudia, estudia i estudia, no desaprofitis aquesta oportunitat.

'TEVA FORMACIÓ EL NOSTRE COMPROMÍS!
¡AFILIA'T A CCOO!