Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

CCOO, FYSA i la Fundació per a la Formació i l'Ocupació José Cabrera de Trebujena signen un conveni de col·laboració

11 d’oct. 2017, 9:14 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

L'acord consisteix a establir un marc de col·laboració entre les tres entitats per treballar conjuntament en la formació i desenvolupament professional dels alumnes i les alumnes de la Fundació

Moment de la signatura.

El secretari general de la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO), Antonio Cabrera, l'administradora de FYSA, Elena Alonso, i el president del consell d'administració de Fundació per a la Formació i l'Ocupació José Cabrera i alcalde de Trebujena, Jorge D. Rodriguez, han signat un conveni de col·laboració pel qual els alumnes i exalumnes de la fundació podran beneficiar-se de tots els serveis en temes formatius i de desenvolupament professional que organitzi la FSS-CCOO a través d'FYSA.

Els serveis acordats consisteixen en:

- Accés amb preus especials al catàleg de formació continuada de FYSA.
- Accés als congressos o jornades organitzades per la FSS-CCOO.
- Accés als serveis que es presten per a la preparació d'oposicions.

La Fundació José Cabrera té entre els seus fins generals : Portar l'educació secundària i de formació professional a persones de la població de Trebujena i la seva comarca; promocionar la cultura andalusa i augmentar el nivell cultural de la població; aconseguir un major grau d'inserció laboral; obtenir els màxims nivells d'inclusió social per a una població necessitada; fomentar una economia social i perseguir els màxims nivells possibles de tolerància entre les persones, afavorint sempre valors com el respecte i el diàleg.

La FSS-CCOO valora positivament aquest acord perquè col·laborarà en complir els principis d'aquesta fundació, sobretot, en augmentar la inserció laboral dels seus alumnes que ja és alta.