Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

CCOO et prepara per les oposicions de l'ICS i la resta dels serveis de salut de totes les comunitats autònomes

25 de maig 2018, 2:51 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 25 de maig 2018, 2:51 ]

-En la modalitat de teleformació i al millor preu-

Foto Després de l'acord assolit per l'Àrea Pública de CCOO, amb altres organitzacions sindicals mitjançant el qual es convocaran entre 250.000 i 300.000 places (2018-2020), fins a assolir una estabilitat de les plantilles del 92%, CCOO estem treballant per tal d'oferir a la seva afiliació la millor preparació d'aquestes oposicions en teleformació, amb els preus més competitius del mercat.
En el cas de l'àmbit sanitari es convocaran al voltant de 100.000 places.
I en el cas de l'Institut Català de la Salut (ICS), més de 10.000 places.
Des de casa, connectant-te a Internet, al preu EXCLUSIU per a l’afliació a CCOO, que inclou, durant un màxim de 12 mesos i no més enllà del 31 d’octubre del 2019 (data prevista per al darrer exàmen) .
El 80% dels continguts específics, comuns al diferents serveis de salut, tutories especialitzades amb resposta en 48 hores. Amb vídeos resum i tutorials, tests d'autoavaluació i simulacre d'exàmens.
Inici setmanal de grups i inici de la formació el proper juny del 2018.
veure arxiu