Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

Apunta't al curs gratuït de CCOO per obtenir el teu certificat de professionalitat en atenció sociosanitària a persones dependents!

26 de gen. 2018, 1:08 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO), a través de FYSA (Formació i Sanitat), posa en marxa un curs per obtenir el certificat de professionalitat en atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials. Aquest curs, que comença el 5 de març de 2018 i finalitza el 31 d'octubre de 2018, està subvencionat en la seva totalitat pel Servei Públic d'Ocupació Estatal; una formació oficial gratuïta que s'impartirà en modalitat de teleformació

cartell

Per a què serveix

El curs és un certificat de professionalitat. És formació oficial  de manera que una vegada que superis tots els mòduls que el componen, et procurarà una acreditació reconeguda oficialment.

En què consisteix el curs

El certificat de professionalitat que oferim es compon de quatre mòduls teòrics (370 hores). El nostre curs et permetrà cursar els quatre mòduls teòrics del Certificat.

El contingut del curs és oficial i està regulat pel Servei Públic d'Ocupació Estatal. Pots accedir al contingut del curs aquí .

Com és el nostre curs

El curs s'imparteix en modalitat teleformació, De manera que es desenvolupa principalment en una plataforma d'internet. Consta de contingut teòric, exercicis pràctics i vídeos que et permetran assimilar fàcilment la matèria. Per fer-ho necessitaràs un ordinador amb connexió a internet.

El curs comença el 5 de març de 2018 i finalitza el 31 d'octubre de 2018 . En el seu desenvolupament té una sèrie de jornades presencials en les que s'impartiran tutories, es realitzaran exercicis pràctics i exàmens. Aquestes jornades han estat programades a les següents dates:

- 4 de maig de 2018.
- 18 i 19 de juny de 2018.
- 30 i 31 de juliol de 2018.
- 30 i 31 d'octubre de 2018.

Aquestes jornades es realitzaran en diferents localitats, que podràs seleccionar en el moment de formalitzar la inscripció, en funció del teu lloc de residència.

Les ubicacions on es realitzaran les jornades presencials són: Sevilla, Granada, Valladolid, València, Badajoz, Madrid i Pamplona.

Requisits d'accés

Aquest curs està subvencionat en la seva totalitatpel Servei Públic d'Ocupació Estatal, per la qual cosa hauràs d'estar treballant en una empresa del sector de Serveis d'atenció a persones dependents i promoció de l'autonomia personal a data de març de 2018 (residències d'atenció a persones grans), i disposar d'una nòmina que així ho acrediti. A més, és un certificat de professionalitat de nivell dos, de manera que per accedir-hi has de tenir experiència professional que et eximeixi de realitzar el mòdul de pràctiques en empreses (doncs nosaltres no ho impartim) i complir almenys un dels requisits de accés que pots trobar en aquest enllaç .

¿Com va començar?

Si vols participar en aquest curs, tens contactar amb t o delegat de CCOO o el responsable de formació de la teva comunitat autònoma i portar la següent documentació:

Còpia de la teva última nòmina . A més, necessitarem la còpia de la nòmina corresponent al mes de març de 2018.

Còpia de la teva vida laboral en què s'acrediti que has treballat en una empresa del sector i que tens experiència suficient com perquè et siguin convalidades les pràctiques (experiència laboral d'almenys 3 mesos).

Còpia de la teva DNI i de la targeta de la Seguretat Social.

Còpia de la teva titulacióo, si no, d'algun document que et permeti complir el requisit d'accés al curs pel que fa a formació (títol graduat ESO, prova d'accés a la universitat, certificat de nivell 1 de la mateixa família professional, etc.)

INSCRIPCIONS FINS AL 28 DE FEBRER DE 2018 A