Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

Aprovada la modificació de normativa sobre certificats de professionalitat (pendent de publicar en BOE)

5 de nov. 2015, 10:26 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

CCOO ha buscat, en tot moment, que el procediment per professionalitzar el sector sigui el millor per a les treballadores i treballadors que presten la seva activitat en ell, apostant per que hi hagi un compromís de les administracions públiques perquè inverteixin en processos d'obtenció via acreditació de l'experiència.

El Consell territorial del SAAD ha aprovat modificar la normativa en matèria de certificats de professionalitat com a resultat de les conclusions defensades i acordades per les organitzacions sindicals i empresarials en la comissió de seguiment del procés d'acreditació. Les novetats inclouen: Pròrroga fins a 31/12 / 2017, habilitació professional per a 55 o més anys i requisits en 2015, compromisos presuestarios per la via de l'experiència i plans de formació. CCOO aposta per professionalitzar el sector i per compromisos en la inversió en processos d'acreditació de l'experiència i realitzarà un seguiment - ment d'aquest Decret. Així mateix, CCOO exigirà que tots / es els / les treballadors / es del Sector tinguin el dret a ser avaluada / es.