Inici‎ > ‎Formació‎ > ‎

Acord de col·laboració entre FSC-CCOO i ADAMS

5 d’oct. 2015, 12:05 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

-La Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO ha signat aquest dilluns un acord de col·laboració en matèria de formació amb l'acadèmia ADAMS que suposarà per a l'afiliació d'aquesta federació de CCOO fins a un 25% de descomptes en formació.

Joana Olmeda Secretària de Formació FSC-CCOO en el moment de la signatura

El passat 1 d'octubre s'ha subscrit de nou l'acord de col·laboració entre la FSC-CCOO i el Centre d'Estudis Adams, pel que s'aplicaran descomptes a les afiliades i afiliats d'aquesta federació. Els descomptes que s'aplicaran són els següents: -         Classes presencials: 25% sobre el preu de cadascuna de les mensualitats. -         Cursos online: 25% sobre el preu del curs complet. No és aplicable al preu de les renovacions. -         Cursos a distància: 25% en el preu del curs complet -         Textos: 20% de descompte sobre el preu de cada llibre. Per fer efectiu el descompte, les afiliades i afiliats han d'acreditar la condició a l'hora de comprar llibres o de matricular-se als cursos professionals. Per a això, s'han de posar en contacte amb el sindicat per tal que s'emeti un certificat que acrediti la seva vinculació amb FSC-CCOO, que serà el document que permeti fer efectiu el descompte.