Inici‎ > ‎

Formació

CCOO de Catalunya posa en valor la creació de l'Agència Pública de Formació i Qualificació Professional de Catalunya

9 de febr. 2021, 8:19 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Haurà de jugar un paper central en la qualitat de la Formació Professional i en la recuperació i reactivació de l'ocupació i del teixit productiu

Foto

Després de 2 anys i mig de negociació la recent aprovació dels Estatuts de l’Agència de Formació i Qualificació Professional de Catalunya suposa un avenç important en la integració dels dos subsistemes de formació, inicial i per l’ocupació, i dels serveis que els hi son inherents

L’aprovació dels Estatuts de l’Agència Pública de Formació i Qualificació Professional mitjançant el Decret 3/2021 del passat 2 de febrer, suposa un important pas endavant en la consolidació del Sistema de Formació i Qualificació Professional de Catalunya. Dos anys després de la constitució de la Comissió Rectora i fruit d’una intensa negociació, la creació de l’Agència permet avançar en la integració dels subsistemes de formació professional (inicial i per l’ocupació) i dels serveis que, com la informació, l’orientació o l’acreditació li son inherents. L’objectiu no pot ser un altre que el de superar el dèficit crònic en qualificació professional de la població, que comporta ocupació de baix valor afegit, i un teixit productiu poc robust i amb una alta exposició als cicles econòmics i garantir el dret a la formació al llarg de la vida.

Els Estatuts aprovats reforcen l’encaix entre el Sistema de Formació i Qualificació Professional i el Marc Català de Relacions Laborals, establint el seu vincle amb l’Acord Interprofessional de Catalunya, el que ha de facilitar i potenciar la formació en clau sectorial, vinculant-la a la negociació col·lectiva, com pot ser el cas de les condicions de l’alumnat en pràctiques a l’empresa. Tot i que l’Agència és per llei un organisme autònom, el decret aprovat garanteix que el seu criteri es enriqueixi amb el dels Departaments i Agents Socials en aspectes clau com la definició de les línies generals de planificació, desenvolupament i coordinació dels serveis bàsics i dels centres públics de FP, en l’elaboració del programa anual d’actuació, gestió i organització de l’Agència i del catàleg de serveis, o en la preparació de l’avantprojecte del seu pressupost. Això permet promoure un model de Formació i Qualificació Professional de caràcter públic, amb garanties de proximitat, vinculat a una inserció laboral de qualitat, que incorpori el criteri dels i de les seves professionals i que prioritzi la qualitat en qüestions de tanta rellevància com la Formació Professional Dual, el lideratge públic per part de l’Institut Obert de Catalunya de la formació no presencial, i del desplegament de la xarxa de Centres Integrats de FP.

Aquestes no son qüestions neutres en un moment com l’actual, en el que la societat catalana s’enfronta a un cúmul de reptes, començant per l’impacte asimètric de la crisi i el seu efecte sobre el món del treball i el sistema educatiu, però també la transició del model productiu per incrementar la productivitat i per a fer front als reptes del canvi climàtic i de la digitalització. Especialment preocupant és la situació de les persones joves, que han patit un increment de l’atur registrat del 43,2% en el cas de les persones joves de 16 a 24 anys, i del 40,5% en el de les de 25 a 29 anys. El col·lectiu de joves, amb una taxa d’emancipació residencial del 20% mostra a més una taxa d’Abandonament Escolar Prematur del 19% que en el grau mitjà de la FP arriba al 40%. Això en bona mesura és resultat d’un sistema de formació professional amb un dèficit crònic en la dotació de recursos pressupostaris en comparació amb Europa, amb un impacte negatiu sobre els recursos dels centres educatius i les condicions de treball del professorat, i també d’un sistema de transició escola-treball que massa sovint passa per un itinerari de precarietat, amb beques i pràctiques no remunerades.

En aquest sentit el recull de projectes emblemàtiques ‘Next Generation Catalonia’ presentat recentment pel govern, inclou un projecte de FP amb una dotació que representa poc més del 0,5% del total, i que des de CCOO de Catalunya, considerem del tot insuficient. Les polítiques de reactivació, que hauran de facilitar la requalificació de molts/es professionals de sectors especialment afectats, haurà de fer front a més a la situació de risc que s’ha generat per moltes persones joves. Per això cal garantir mitjans extraordinaris per a la formació professional, potenciant la seva dimensió sectorial, i ajudant a assolir més cohesió social i territorial i superant la bretxa generacional que s’ha instal·lat al llarg de la darrera dècada. El pla estratègic d’impuls de la FP anunciat recentment a nivell estatal, amb un pressupost previst de 1.900 milions d’€, suposa en aquest sentit un important avenç, que haurà de tenir el seu reflex a Catalunya, i que podrà comptar, per a la seva implementació, amb la important fita assolida amb la creació de l’Agència Pública de Formació i Qualificació Professional de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 de febrer de 2021

6.000 personas se han inscrito en el campus online de CCOO

2 de febr. 2021, 2:05 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

CCOO pone en marcha esta iniciativa de formación que va destinada a toda la afiliación, y exclusivamente a ella, de manera gratuita, y que surge como fruto de la experiencia y del esfuerzo acumulado durante décadas dedicados a la gestión e impartición de formación continua y formación de nuestros delegados y delegadas sindicales.

El Campus online de CCOO pretende incorporar la formación como un instrumento sindical para la afiliación, un instrumento para el conocimiento y aprendizaje de los valores del sindicato y para temas prácticos de interés sindical en relación a las condiciones de trabajo.

La formación del campus online se irá desarrollando de manera paulatina, en formato autoformativo (MOOC). El campus se ha iniciado con tres cursos, dos acciones formativas nuevas "Qué hacer en caso de despido" y "Actúa contra la xenofobia", y una edición actualizada sobre la ofrecida en su día de "Prevención de riesgos laborales ante el COVID". La duración de las acciones son de 4 y 5 horas aproximadamente por acción.

La FSS-CCOO celebra su 40 aniversario premiando a su afiliación con una oferta formativa de tres cursos a precio de dos

15 de gen. 2021, 2:06 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Las 115.000 personas afiliadas a la Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) y que tengan un mínimo de un año de antigüedad en la Organización o lo cumplan a lo largo de 2021, podrán adquirir un paquete de 3 cursos de libre elección entre todos los del catálogo de FYSA, al precio de 2, con motivo de la celebración del 40 aniversario de la FSS-CCOO en 2021

Tras 40 años de andadura, la FSS-CCOO, desde 2013 con 84.000 personas afiliadas, ha experimentado un incremento superior al 37% de afiliación hasta llegar a más de 115.000 afiliados y afiliadas en 2021, siendo el primer sindicato del sector.

Por este motivo, la FSS-CCOO quiere poner en valor la permanencia de su afiliación y premiarla con la posibilidad de adquirir un paquete formativo del catálogo de FYSA a un precio exclusivo y claramente competitivo.

Requisitos de la oferta:

1.- Estar afiliado/a, y al corriente de pago, a la FSS-CCOO en el momento de optar a la oferta y durante todo el proceso formativo.

2.- Contar con un año de antigüedad en la afiliación a CCOO en el momento de solicitar los cursos.

3.- Tener la categoría profesional o estudios adecuados a los destinatarios del curso.

4.- Si por la fecha en que la persona afiliada cumple el año de antigüedad alguno de los 3 cursos debe realizarse durante el año 2022 se podrá solicitar igualmente la oferta.

Características de la oferta:

1.- Se solicitan los 3 cursos a la vez a través del espacio específico situado en la web de FYSA.

2.- La persona afiliada abonará un total de 58 euros por 2 cursos y el tercer curso lo asume CCOO.

3.- Los cursos se realizarán de manera consecutiva, en función de las fechas de acreditación, en el orden que organice FYSA.

Garantía de calidad:

1.- Todos los cursos dirigidos al personal sanitario están Acreditados por la Comisión de Formación Continuada de las Profesiones Sanitarias del Sistema Nacional de Salud.

2.- Todos los cursos dirigidos al personal no sanitario cuentan con el Reconocimiento de Interés Sanitario (RIS), oficial, otorgado por la Administración sanitaria.

INSCRIPCIONES en www.fysa.es ya disponibles.

- OFERTA EXCLUSIVA PARA LA AFILIACION DE LA FSS CCOO

Promoció de Nadal per a cursos de formació

14 de des. 2020, 9:29 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 14 de des. 2020, 9:31 ]

Foto

Amb la voluntat d'oferir una contínua oferta formativa presentem una nova promoció pels cursos individuals, de la qual es poden beneficiar tots i totes les nostres afiliades i afiliats.

L'oferta formativa va dirigida tant a personal sanitari com a no sanitari, per donar resposta a l'ampli ventall de grups professionals de què disposa la nostra empresa. L'únic requisit serà estar afiliat i al corrent de pagament.

Tots els cursos són computables tant per a borsa o carrera professional com per a oposicions.

Si ets afiliat o afiliada, no desaprofitis aquesta oportunitat per actualitzar i ampliar el teu currículum.
Posa't en contacte amb la teva secció sindical o delegada sindical o a través de l correu formacio.sanitat@ccoo.cat

Comença a formar-te i a obtenir puntuació, que pot ser crucial en un futur immediat per millorar les teves expectatives professionals.

Pots trobar tota la varietat de cursos al Catàleg cursos.

Cursos de formació de CCOO

13 d’oct. 2020, 7:12 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Foto

Si ets afiliat o afiliada, no desaprofitis aquesta oportunitat per actualitzar i ampliar el currículum.
Posa't en contacte amb la teva secció sindical o delegada sindical i comença a formar-te i a obtenir puntuació que pot ser crucial en un futur immediat per millorar les teves expectatives professionals.

Pots trobar tota la varietat de cursos al catàleg.
Veure cartell cursos 3x2 promoció

CCOO. Amb tu tenim la força.
Afilia't

FYSA ofrece 22 cursos nuevos en teleformación dirigidos al personal sanitario

5 d’oct. 2020, 3:37 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 5 d’oct. 2020, 3:43 ]

La Federación de Sanidad de CCOO (FSS-CCOO) y FYSA ofertan, con ediciones quincenales a partir del 13 de octubre, 22 cursos nuevos en modalidad de teleformación dirigidos al personal sanitario

FYSA ofrece 22 cursos nuevos en teleformación dirigidos al personal sanitario

Estas acciones formativas van dirigidas a Enfermería (17 cursos), Técnicos/as en Cuidados Auxiliares de Enfermería (11 cursos), Medicina (8 cursos), Fisioterapeutas, Terapeutas Ocupacionales, Matronas/es y Técnicas/os en Farmacia y Parafarmacia (2 cursos), Psicólogas/os Clínicos, Logopedas, Nutrición Humana y Dietética, Técnicas/os en Salud Pública y Ambiental y Técnicas/os en Dietética (1 curso).

Requisitos de los cursos:

1.- Contar con una cuenta de correo electrónico, ordenador personal o tablet con
conexión a internet.
2.- Tener la categoría profesional adecuada a los destinatarios del curso.

Características de los cursos:

1.- Impartidos en modalidad teleformación.
2.- Autotest y Test de evaluación obligatorios por cada tema.
3.- Casos prácticos autoevaluables.
4.- Exámenes finales obligatorios.

5.- Garantía de calidad:
Todos los cursos cuentas con la Acreditación de la Comisión de Formación
Continuada de las Profesiones Sanitarias del Sistema Nacional de Salud.

INFORMACION E INSCRIPCIONES: www.fysa.es

- PRECIOS ESPECIALES AFILIACION A CCOO –

La FSS-CCOO continuará con el esfuerzo de ampliar el catálogo formativo de FYSA para seguir ofertando a su afiliación, y al conjunto de trabajadores y trabajadoras, un abanico de acciones formativas que ayuden en su carrera y desarrollo profesional, así como en los distintos procesos de consolidación de empleo.

¡TU FORMACIÓN NUESTRO COMPROMISO!
¡AFILIATE!

Ja saps què estudiaràs el proper curs?

16 de juny 2020, 3:41 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 16 de juny 2020, 3:45 ]

Punt d'informació i orientacióDe manera general, els nostres cursos són anuals: comencen al setembre i acaben al juny. Si cliqueu als enllaços, podreu ampliar-ne la informació.

Com que no us podem atendre presencialment, hem fet la següent selecció d’enllaços perquè us sigui més fàcil consultar les característiques dels estudis que oferim al centre.
Tot i això, per a qualsevol consulta no us ho penseu dos cops i envieu-nos un correu electrònic (per exemple, si no teniu clar el vostre nivell o si dubteu entre un ensenyament o un altre): cfa-manuel-sacristan@xtec.cat

Educació d'adults. Informació general (Consorci d'Educació de Barcelona)

Secció Estudis del web d'acompanyament al punt d'informació i orientació del centre

L'oferta formativa aprovada per al curs 2020-2021 és la següent:

EnsenyamentNivellsNombre de grupsTorns
Informació

Graduat en educació secundària obligatòria (GESO)

GESO 1
1 grup
 GESO 2
1 grup
Matí

Curs de formació específic per a l’accés als cicles de grau mitjà (CAM)

-1 grup
Matí
Preparació per a les proves d’accés a cicles formatius de grau superior (PPACFGS) -1 grup
Matí

Les matèries específiques que oferim són:

• Opció A: Dibuix tècnic, Física
  • Opció B: Biologia, Ciències de la Terra i del medi ambient
  • Opció C: Geografia, Psicologia i sociologia
AnglèsAnglès 12 grups
Anglès 22 grups
Equivalent al nivell A2.1 del MECR
Anglès 32 grups
Equivalent al nivell A2.2 del MECR
Informàtica
COMPETIC 11 grup
Tarda
Equivalent a l'ACTIC bàsic
COMPETIC 24 grups
1 grup de tarda i 3 a distància
Equivalent a l'ACTIC mitjà
COMPETIC 35 grups

1 grup de tarda i 4 a distància
Equivalent a l'ACTIC avançat

Les competències que oferim són:

• C4. Tractament de la informació escrita.
  • C5. Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment.
  • C6. Tractament de la informació numèrica.
  • C7. Tractament de les dades.
  • C8. Presentació de continguts.
 CastellàCastellà 11 grup
Tarda
Castellà 2 2 grups
Equivalent al nivell A2 del MECR
Castellà 3 2 grups
Equivalent al nivell B1 del MECR
 CatalàCatalà 1 1 grup
Equivalent al nivell A1 del MECR

També som centre de suport de l'Institut Obert de Catalunya (IOC) per als estudis de GESO a distància.

30/05/2020

La FSS-CCOO valora positivamente la convocatoria del Consejo General de Formación Profesional

21 d’abr. 2020, 9:26 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Movilización CCOO. 'Cualificaciones y clasificación profesional. Por una respuesta global'.El Consejo General de Formación Profesional (CGFP) se convoca para el próximo 29 de abril de 2020 con un orden del día que incluye tres puntos a propuesta de CCOO: la revisión de todas las cualificaciones de la familia sanitaria, la retirada del título de Técnicos en Cuidados Sanitarios por no adecuarse a las competencias que desempeñan estas profesionales; y la creación de un grupo de trabajo que realice un informe de situación de la realidad laboral en el sector de veterinaria y su relación con el Catálogo Nacional de Cualificaciones.

Para la Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), esta convocatoria era imprescindible para retirar de manera oficial la tramitación del título de Técnicos en Cuidados Sanitarios, algo a lo que se habían comprometido verbalmente, tanto el Ministerio de Sanidad, como el Ministerio de Educación y Formación profesional, previo trámite por el Consejo General de la Formación Profesional.

Desde CCOO solicitamos su retirada de esta propuesta de titulación porque se basa en funciones y competencias del colectivo claramente preconstitucionales, por ello instamos al Ministerio de Sanidad a que actualicen las funciones, no sólo de las Técnicos/as en Cuidados Auxiliares de Enfermería (TCAE), sino de todas las profesiones y profesionales de la familia sanitaria. Reconociendo las competencias autonómicas en este ámbito debería darse un acuerdo en el Consejo Interterritorial del Sistema Nacional de Salud (SNS), para que haya una homogeneización en las funciones y competencias en el conjunto del Estado.

Esta revisión de las funciones y competencias permitirá abordar con más rigor la revisión de todas las cualificaciones de la familia sanitaria, otro de los puntos incluidos en el orden del día del CGFP. Recordar que la FSS-CCOO ya presentó una propuesta global sobre la revisión de las cualificaciones que se debería abordar en el sector sanitario, que iría desde las categorías del personal de hostelería hospitalaria, celadores, función administrativa, TCAE’s, Técnicos Superiores, etc., para conseguir así que se reconozca oficialmente el desarrollo competencial actual de todos los colectivos del sector sanitario.

Por último, desde CCOO valoramos también de forma importante la inclusión en el orden del día de la conformación de un grupo de trabajo para analizar la situación laboral en el sector de Veterinaria, que permita clarificar y ubicar correctamente, así como potenciar la cualificación de Asistencia a la atención clínica en centros veterinarios, un sector que actualmente está en la indefinición.

En conclusión, desde la FSS-CCOO nos congratulamos de que, nuevamente, el trabajo bien hecho y el apoyo y movilización del conjunto del personal nos permite incidir en el reconocimiento del desarrollo competencial de los profesionales de la Sanidad.

Cursos gratuïts per al 2020

24 de gen. 2020, 3:22 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

FYSA ofereix més de 14.000 places gratuïtes en 53 cursos dirigits al sector sanitari privat, concertat, farmàcia, investigació biomèdica, acció i intervenció social i dependència

FotoEls cursos estan subvencionats per la Fundació Estatal per a la Formació en l'Ocupació (FUNDAE), Formació i Serveis. Assessoria per a Organitzacions Sindicals (FYSA) i grup Vèrtex posen a la disposició d'infermeres, metges, llevadores, fisioterapeutes, treballadores socials, educadors socials, terapeutes ocupacionals, tècnics en imatge per al diagnòstic, de laboratori de diagnòstic clínic, de radioteràpia, d'anatomia patològica, tècnics en cures auxiliars d'infermeria, tècnics de farmàcia i parafarmàcia, gerocultoras, auxiliars d'ajuda a domicili, zeladors, personal administratiu i auxiliar administratiu, personal de cuina i hostaleria sanitària i sociosanitària, etc., un ampli ventall de cursos:

Es tracta de 32 cursos en modalitat de TELEFORMACIÓ, amb més de 90 edicions, des de casa, per Internet, amb els millors continguts interactius, tutories especialitzades, test d'autocorreció, casos pràctics, proves parcials i finals, amb una durada d'entre 4 i 8 setmanes per curs.

19 cursos en modalitat SEMIPRESENCIAL, en més de 140 edicions, una o dues sessions presencials, en funció del curs, en 30 localitats diferents de 17 comunitats autònomes, entre 4 i 6 setmanes de durada, a través d'Internet, en teleformació, amb tutories especialitzades, test d'autocorreció, casos pràctics, proves parcials i finals.

2 cursos en modalitat exclusivament PRESENCIAL, amb 12 edicions en diverses comunitats autònomes i amb una durada de 20 h, es realitzen en tres úniques sessions.

Diverses edicions de cada curs.
    Possibilitat de realitzar més d'un curs per alumne/a amb un màxim de 3 cursos i 180 hores, en total.
    No es pot fer més d'un curs de manera simultània.
    Aquesta àmplia oferta d'activitats permetrà atendre una part important de les necessitats formatives de més de 14.000 treballadors i treballadores dels diferents sectors i de persones en situació de desocupació.

Inici previst de la formació, primer trimestre del 2020.

Informació i inscripcions a: https://sanidad-formacion.ccoo.es/

(Clica a la comunitat autònoma del teu centre de treball -en el cas de persones desocupades, s'hi pot accedir a través de la comunitat autònoma del domicili de la persona interessada)

Requisits imprescindibles per realitzar la formació:

Alta a l'empresa o en situació oficial de desocupació, el dia de l'inici de cada curs.
    Connectar-se o assistir en les primeres 48 hores després de l'inici del curs.
    Titulació oficial requerida segons l'acreditació, en el cas dels cursos dirigits al personal sanitari.
    Categoria professional adequada segons el curs que es vol realitzar, per a la resta d'activitats.
    Disponibilitat d'ordinador, connexió a Internet i compte de correu electrònic, excepte en els cursos en modalitat presencial.

La FSS-CCOO i FYSA continuaran desenvolupant totes les accions necessàries per oferir al conjunt de treballadors i treballadores el màxim d'activitats de formació continuada, de manera gratuïta i/o subvencionada, per a col·laborar a aconseguir una millor qualificació, especialització i reciclatge del conjunt del personal que atén la ciutadania en sectors tan estratègics de la societat.

Garantia de qualitat:
    Sol·licitada l'acreditació a la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries del Sistema Nacional de Salut (per a tots els cursos dirigits al personal sanitari).
    Reconeixement d'Interès Sanitari i/o d'Interès Docent Sanitari - RIS/*RIDS (per a tots els cursos dirigits al personal no sanitari i d'atenció a la dependència).

LA TEVA FORMACIÓ, EL NOSTRE COMPROMÍS !

AFILIAT A CCOO !

FYSA ofrece más de 14.000 plazas gratuitas para 53 cursos dirigidos al sector sanitario privado, concertado, farmacia, investigación biomédica, acción e intervención social y dependencia

9 de des. 2019, 8:39 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO), a través de FYSA y, con la colaboración del grupo Vértice, ofrece a los trabajadores y las trabajadoras de la sanidad privada, concertada, empresas públicas sanitarias, fundaciones sanitarias, residencias privadas de personas mayores y del servicio de ayuda a domicilio, oficinas de farmacia, centros de investigación biomédica, centros de acción e intervención social y personas en situación de desempleo, una amplia oferta de 53 cursos a realizar de manera gratuita.

Los cursos están subvencionado por la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE), Formación y Servicios. Asesoría para Organizaciones Sindicales (FYSA) y grupo Vértice ponen a disposición de enfermeras, médicos, matronas, fisioterapeutas, trabajadoras sociales, educadores sociales, terapeutas ocupacionales, técnicos en imagen para el diagnóstico, de laboratorio de diagnóstico clínico, de radioterapia, de anatomía patológica, técnicos en cuidados auxiliares de enfermería, técnicos de farmacia y parafarmacia, gerocultoras, auxiliares de ayuda a domicilio, celadores, personal administrativo y auxiliar administrativo, personal de cocina y hostelería sanitaria y sociosanitaria, etc., un amplio abanico de cursos:

32 cursos en modalidad de TELEFORMACIÓN, con más de 90 ediciones, desde casa, por internet, con los mejores contenidos interactivos, tutorías especializadas, test de autocorrección, casos prácticos, pruebas parciales y finales, con una duración de entre 4 y 8 semanas por curso.

19 cursos en modalidad SEMIPRESENCIAL, en más de 140 ediciones, una o dos sesiones presenciales, en función del curso, en 30 localidades distintas de 17 Comunidades Autónomas, entre 4 y 6 semanas de duración, a través de internet, en teleformación, con tutorías especializadas, test de autocorrección, casos prácticos, pruebas parciales y finales.

2 cursos en modalidad exclusivamente PRESENCIAL, con 12 ediciones en varias Comunidades Autónomas y con una duración de 20h, a realizar en tres únicas sesiones.

• Diversas ediciones de cada curso
    • Posibilidad de realizar más de un curso por alumno/a con un máximo de 3 cursos y 180 horas, en total.
    • No se puede hacer más de un curso de manera simultánea

Esta amplia oferta de actividades permitirá atender una parte importante de las necesidades formativas de más de 14.000 trabajadores y trabajadoras de los distintos sectores y de personas en situación de desempleo.

Inicio previsto de la formación, primer trimestre 2020

Información e inscripciones en: https://sanidad-formacion.ccoo.es/

(pinchando en la Comunidad Autónoma de tu centro de trabajo - en el caso de personas desempleadas acceder a través de la CA del domicilio del/la interesado/a)

Requisitos imprescindibles para realizar la formación:

• Alta en la empresa o en situación oficial de desempleo, el día del inicio de cada curso.
    • Conectarse o asistir en las primeras 48 horas tras el inicio del curso.
    • Titulación oficial requerida según la Acreditación, en el caso de los cursos dirigidos al personal sanitario.
    • Categoría profesional adecuada según el curso a realizar, para el resto de actividades.
    • Disponibilidad de ordenador, conexión a internet y cuenta de correo electrónico, excepto en los cursos en modalidad presencial.

La FSS-CCOO y FYSA seguirán desarrollando todas las acciones necesarias para ofertar al conjunto de trabajadores y trabajadoras el máximo de actividades de formación continuada, de manera gratuita y/o subvencionada, para colaborar en conseguir una mejor cualificación, especialización y reciclaje del conjunto del personal que atiende a la ciudadanía en sectores tan estratégicos de la sociedad.

Garantía de calidad:

• Solicitada Acreditación a la Comisión de Formación Continuada de las Profesiones Sanitarias del Sistema Nacional de Salud (para todos los cursos dirigidos al personal sanitario)
    • Reconocimiento de Interés Sanitario y/o de Interés Docente Sanitario - RIS/RIDS (para todos los cursos dirigidos al personal no sanitario y de atención a la dependencia)

¡ TU FORMACIÓN NUESTRO COMPROMISO !

¡ AFILIATE A CCOO !

1-10 of 84